حیرانیم..

آخر مهمانی..

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

نوزده روز است که می گویی سبدت را خالی کن تا من برایت پرش کنم..

نوزده روز است که می گویی وجودت را ازین سیاهی ها پاک کن تا جا داشته باشد و من بتوانم روی آن برایت هرچه می خواهی و می خواهم بنویسم

نوزده روز است که گوش نداده ام

حالا ... ظرف من جا ندارد برای برکت و رحمت و مغفرت تو... 

می شود آن را پیش تو جا بگذارم و کلا ظرف دیگر و بزرگتری به من بدهی؟

حالا.. وقت من دارد تمام می شود و هنوز پاک نکرده ام وجودم را..

می شود خودت همه اش را پاک کنی و برایم هرچه می خواهی و باید بخواهم بنویسی؟

  • الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی