حیرانیم..

ما همه یک جور جودی درون داریم لابد

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

«تا حالا شنیده بودید یکی این همه پشت سر هم بد بیاورد؟ در زندگی مشکلات بزرگ نیست که به آدم با اراده احتیاج دارد (هرکسی می تواند در یک بحران قد علم کند و با شجاعت با فاجعه مصیبت بار رو به رو بشود) بلکه به نظرم در یک روز با خنده به استقبال مشکلات کوچک رفتن هم واقعا احتیاج به عزم و اراده دارد.
من هم سعی می کنم چنین اراده ای را در خود به وجود بیاورم. می خواهم به خود تلقین کنم که زندگی فقط یک بازی است و من باید تا آنجا که می توانم ماهرانه و درست بازی کنم. چه در این بازی ببرم و چه ببازم. در هرحال شانه هایم را بالا می اندازم و می خندم. می خواهم همیشه شوخ باشم. بابا جون از این به بعد حتی اگر جولیا جوراب ابریشمی بپوشد و یا هزارپا از سقف پایین بیفتد، دیگر هرگز شکایتی از من نخواهید شنید»

#جودی_خوانی!
  • الف

نظرات  (۲)

ماییم غریق حیرت و نادانی ش کو؟
پاسخ:
کلا عنوان ش رو برداشتم!
البته همچنان قرین حیرت و نادانی هستما. با تاکید بیشتر روی نادانی
بعدم ازینجا خسته شدم. بلاگفامم اخیرا کاشف به عمل آمد که سال 93 رو کلا حذف کرده بی فکر. ازونم بدم اومده! یا کلش رو حذف کن یا کلا نکن! خیلی مسخره شده.
خلاصه روحیه مو از دست دادم!!
هریک از ما در زندگی، حق گزینش داریم و می‌توانیم اندیشه‌ها و احساسات خود را برگزینیم. چنانچه آگاهانه به گزینش نپردازیم، بهای آن را خواهیم پرداخت.((آنتونی رابینز))
پاسخ:
چنانچه آگاهانه هم باشد بهاش را خواهیم پرداخت خب!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی